Torby foliowe z nadrukiem- niezbędny element wizerunku w branży e-commerce

Branża e-commerce w obecnych czasach rozwija się w prawdziwie zastraszającym tempie. Nie da się bowiem ukryć, że coraz więcej osób poszukuje sposobu na prowadzenie własnego biznesu, a sprzedaż internetowa daje ku temu najlepsze możliwości. Jednak otworzenie e-sklepu i zaaranżowanie jego strony z produktami jest tylko połową sukcesu. Konieczna jest również dbałość o promocję i wybudowanie pozytywnego wizerunku swojej działalności. Sposób w jaki pakowane są przedmioty wysyłane do klientów ma ogromne znacznie. Torby foliowe z nadrukiem, mogą okazać się więc niezbędne.

Dlaczego warto pakować przedmioty w torby foliowe z nadrukiem?

Każdy, kto prowadzi sprzedaż wysyłkową doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że to właśnie sposób pakowania ma ogromny wpływ na ogólny wizerunek danego e-sklepu. Nie da się ukryć, że większość przedsiębiorców miała w zwyczaju wrzucać zamówione produktu luzem do kartonu i zasypywać je stosem wypełniaczy. Łatwo się domyślić, że taki widok po otwarciu paczki nie robi zbyt imponującego wrażenia. Klient musi przekopać się przez warstwę folii i „chrupek” wypełniających, by odnaleźć rozrzucone we wnętrzu przedmioty. Torby foliowe z nadrukiem stanowią więc świetne rozwiązanie tego problemu. Dlaczego? Przede wszystkim warto pod uwagę wziąć względy praktyczne. Torby foliowe z nadrukiem pozwolą estetycznie umieścić w nich wszystkie przedmioty i zapobiegną ich niekontrolowanemu rozsypywaniu się we wnętrzu kartonu. Co więcej jest to również poniekąd dodatkowe zabezpieczenie drobniejszych i delikatniejszych elementów. Finalnie, torba foliowa z nadrukiem jest wyjątkowo estetyczna. Można wybrać jej kolor dokładnie w taki sposób, by jak najlepiej komponował się on z kolorem przewodnim naszego sklepu. Takie torby z pewnością znacznie zwiększą wrażenia wizualne, w momencie kiedy klient będzie otwierał długo wyczekiwaną paczkę.

Torby foliowe z nadrukiem w formie logo

Wysyłając przedmioty zamówione przez klientów, warto mieć na uwadze także względy marketingowe. Szary karton, wypełniony folią bąbelkową z pewnością nie sprawi, że klient taką paczkę zapamięta. Jednak torby foliowe z nadrukiem mogą to całkowicie odmienić. Przede wszystkim w ramach nadruku, warto umieścić logo sklepu internetowego. W ten sposób, pierwsze co zauważy klient po otwarciu paczki, to właśnie markę naszego e-sklepu. W tym momencie, będzie on na nią spoglądał przez co najmniej kilka sekund. Jest to wystarczający okres czasu, by zadziałała pamięć wzrokowa, a nasze logo utkwiło w podświadomości klienta. Dodatkowo, będzie on miał z naszym logiem do czynienia w momencie sięgania po zamówione przedmioty- trzeba je przecież z torby wyjąć. W ten sposób bardzo szybko będziemy mogli zapisać się w jego podświadomości. Warto także wspomnieć o tym, że torby foliowe z nadrukiem (http://www.emgraf.pl/), którym będzie logo firmy, zwiększają estetykę całej paczki, tuż po jej otwarciu. Dzięki nim nasz sklep internetowy wyrobi sobie niezwykle pozytywną i przychylną opinię wśród klientów, którzy z pewnością jeszcze nie raz zrobią u nas zakupy.